مدل شوئینگ و هانسن

دسته بندي : علوم انسانی » مدیریت
توضیحات:
مقاله ترجمه شده مدل شوئینگ و هانسن، در قالب فایل word و در حجم 10 صفحه، بهمراه pdf اصل مقاله انگلیسی.
 
مدلی که شوئینگ و جانسون برای امکان پذیری ابزارهای مالی معرفی کرده اند.این مدل امکان پذیری ابزارهای مالی را از سه بعد فقهی، بازار سنجی و فنی ساختاری مورد توجه قرار میدهد.


عنوان انگلیسی مقاله:
A proposed model for new service development
سال چاپ: 1989
محل انتشار:
The journal of services marketing

بخشی از ترجمه:
خدمات جدید موفق به ندرت اتفاق می افتد. در عوض، آنها تمایل دارند که یک رشد ساختارمند با طراحی مناسب شده و یک فرایند با دقت باشد. دو مثال حساب مدیریت نقدی است که مریل لینچ با ترکیب کارگزاری، کارت نقدی و بررسی سرویسها به یک بسته واحد و خدمات تحویل بسته یک روزه در سراسر کشور، فدرال اکسپرس پیشگام است.
در مقابل جریان از نوآوری های  سودمند خدمات، شرکت های پیشرو در زمینه کالاهای مصرفی مانند کمپبل، کداک و پروکتر و گمبل، سیستم هایی دارند که ایجاد، آزمایش و معرفی محصولات جدید را با سرعت زیاد انجام می دهند.

فهرست مطالب:
مروری بر تولید/خدمات جدید
روند توسعه یک محصول جدید (بوز، آلن و هیلتون)
نمایش 2 مقایسه مدل های چهار محصول جدید
یک مدل پیشنهادی
خدمات جدید موفق به ندرت اتفاق می افتد
جهت
طراحی
استراتژی خدمات طراحی شده 
دسته بندی: علوم انسانی » مدیریت

تعداد مشاهده: 26955 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.rar

فرمت فایل اصلی: docx + pdf

تعداد صفحات: 10

حجم فایل:733 کیلوبایت

 قیمت: 22,500 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    ابتدا فایل را با با نرم افزار Winrar از حالت فشرده خارج نمایید. برای دانلود رایگان نرم افزار winrar اینجا کلیک کنید.

  • محتوای فایل دانلودی:
    متن لاتین به همراه ترجمه